Altivar 31 sürücü ocf hatası

Orhan5559

Üye
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
106
Puanları
1
Yaş
39
Konum
TEKİRDAĞ ÇERKEZKÖY
Herkese selamlar arkadaşlar altivar 31 sürücü ocf hatası veriyor ilk olarak etiket değerlerine baktım etiketi ektedir adımlarını amper metrw ile ölçüdugumde her faz 0,5 ama bazen 1ampere kadar çıkıyor ama bundan olabileceğini tahmin etmiyorum trigel kayış bağlı ve sağa sola hareket ediyor herhangi bi zorlanma yok gibi neden olduğunu çözemedim parametreden ith değerini yukselttim cosfi 0,71den0,81 yaptım başka ne yapmalıyım anlayamadım gunde 1veya 2 kez veriyo bu ocf hatasını acil yardım
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
ocf nin aşırı akım arızası olduğunu bildiğini varsayıyorum.sebebleri ne olabilir 1.mekenik zorlanma 2.motorun sağlam ve bağlantısının doğruluğu 3.kablosunun sağlamlığı 4 sürücünün gücünün yeterli olmaması gibi sebeblerden aşırı akım arızası verirmesi muhtemeldir.sürücüyü test etmek için başka bir motor bağlamanı tavsiye ederim.
 
SET menüsünde ACC hızlanma, DEC yavaşlama rampa ayarı ve ITH motor akımı ayarına bakınız. Mekanik sistemde, motor bağlantılarınızda ve motorda sorun olmadığından eminseniz FLT menüsünde OLL ayarını NO yapın. Başarılar
 
Bu değerli bilgilerinize çok teşekkürler ilk olarak adımlarını olctum 0,5ama bazan 1amper i gördüm fakat hata falan vermedi o anda fren kontaktorunu olctum kablosunun pabucunu değiştirdim sadece kabloya kısa devre ölmedim motoru takip ettim herhangi bi zorlanma göremedim gözle ITH değerini artırdım cosf yukselttim sadece kalkış rampalarini değiştirmedim denemesini yapıcam INŞALLAH
 
Herkese selamlar 3elektronik hocam verdiğiniz bilgi dahilinde ACC degerim 0.5 DEC degerimde 0.5 acc klk hızlanma olduğuna gore saniye cinsinden büyük ihtimal bu haliyle yukseltmemiz gerekiyorki daha uzun zamanda kalksın çektiği akım değeri düşsun umarım doğru yazmisimdir
 
Evet ACC ve DEC saniye olarak ayarlanır. 1.0 1 saniye demektir. özelikle yüksek hızda ani yön değişimlerinde bu değer küçük ayarlanırsa sürücü OCF aşırı akım hatası verir.
 
Ozaman hemen acc yi 0,5degerinden 1.0yaparsam birazdaha yavaş kalkacak ocf verirsede uzun bi çalışma dan sonra verecek demek ama hatanın kök nedeni belkide sürücümuz artık bozulma evresinde yada motorumuzun fren aiatwminde biseyler var demektir bakalım ne çıkacak ilk ya cok sık hata verse sürücüyü değiştirip anlicaz ama bu sekilde sürücüyü degistirdikmi adama gulerler abi ya motor omajlarini ve fren balatasini kontrol edicem cok Teşekkürler hatanın çözümü olduğunda INŞALLAH paylaşacağım
 
Merhaba altivar 31 invertori motori boşta çaliştirdiymde normal çalişiyur yuka bağladiymde makinaya titrama yapiyur ama invertorde hata falan gostarmiyur motori deyiştirdim yena ayni problem. Makinayi 1 saat kapatiyurum tekrar açtiymda 3 , 4 saat normal çalişiyur yena ayni problema doniyur invertori hangi parametrasiyla oynamam lazim lutfan anlatirmisiniz
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
127,966
Mesajlar
913,956
Kullanıcılar
449,611
Son üye
ramazansanli@

Yeni konular

Geri
Üst