Ücretsiz Otomatik Kumanda Eğitimi

  • Konbuyu başlatan Klavyeah
  • Başlangıç tarihi

Klavyeah

Üye
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
269
Puanları
1
Yaş
36
Kursun Amacı

Katılımcılara Otomatik Kumanda ile ilgili güncelleşmiş dökümanlarla temel bilgiler vermek. Günümüzde kullanılan Otomatik Kumanda devre elemanlarını tanıtmak. Standart normlarla hazırlanmış devre şemaları çizebilme ve okuyabilme becerisi kazandırmak. Makineleri kumanda edecek devre bağlantılarını yapabilme. Arızalarını bulup onarım ve bakımını yapabilme becerisi kazandırmak.


Kursun İçeriği

* Otomatik Kumanda devre elemanlarının çalışma prensibini, teknik özeliklerini öğrenme
* Kumanda sembollerini ve kumanda devre şemalarını çizme
* Çeşitli Kontaktör ve Rölelerin tanıtılması, çalışması ve bağlantıları
* 3 Fazlı Asekron Motorun yapısı Çalışma prensibi tanımı
* Asekron motorlara yol verme yöntemleri
* Asekron motorların Yıldız üçgen çalışması
* Asekron motorlarda Devir yönü değiştirme
* Kumanda panolarının incelenmesi.


Katılımcı Profili

İşyerlerinde elektrik işlerinde çalışan çırak kalfa ve ustalar.


Eğitim Süresi

12 gün 48 saat
Cumartesi-Pazar
Saat 08:30 - 12:30

Eğitimci

Ali Osman ÖZBAŞARAN (Manisa Endüstri Meslek Lisesi)
E-Posta : aliosmanozbasaran@mynet.com

Müracatlar

Elginkan Vakfi
 

programcı

Üye
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
34
Puanları
1
Yaş
37
slm mrba
istanbulda yokmu acaba kumanda eğitim teşekurler
 

Mesut

Mesut PÜRMÜSLÜ
Onursal Üye
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
748
Puanları
206
programcı ' Alıntı:
slm mrba
istanbulda yokmu acaba kumanda eğitim teşekurler


Eğitim ve öğretimde sihirli bir değnek yoktur,sizi olmak istediğiniz şekle sokabilsin ! Eğitim öğretim aslında insana çok şey verir, ama siz ne kadarını alırsınız birde o yönüne bakmak gerek.Sitede bir çok değerli arkadaşlarmız vardır, soruldumu muhakkak cevabını alabileceğiniz bir konunun üzerindesiniz.Kumanda elemanlarının ne olduğunu ne işe yaradığını okuyun ,sonra kumanda elemanlarını alıp bire bir inceleyin, sitedeki mevcut otomatik kumanda şemalarına göre bir çok defa uygulama yapın , takıldığınız yerde sorun yardımcı oluruz.
 

mikro27

Üye
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
67
Puanları
1
Yaş
37
Kardeş bu kurs nerde ve ne zaman bi açıklasan iyi olur
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
2
Puanları
1
Yaş
37
selam millet kardeş ben adanada oturuyorum.nasıl manisaya gidicem.katılmayı çok isterim ama imkanlar el vermiyor.
 

yavuz2122

Üye
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
3
Puanları
1
Yaş
37
böyle bi kursun var olması muhteşem bişey ama bunun her ilde yapıl ması özelliklekumanda kontrol sistemleri ağırlıklı olması çok iyi olur çünkü bi çok elektirikçi kendini yetiştiremiyor kumanda sistemlerinde daha sonra karşılaştığındada takılıp kalıyor bence bu eğitim dallarının her ilde yaygınlaşması lazım.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
3
Puanları
1
Yaş
37
sitede İstanbul Haydarpaşa Anadolu Teknik Lisesi Otomatik Kumanda Kurs Merkezinde ocak ayından başlayarak Ücretsiz Otomatik Kumanda Eğitimi yapılacak ilanı var. Tel:0216 348 15 12

Modern cihazlar kullanılarak
Tecrübeli öğretmenlerden
İyi bir içerikle
 

erdall

Üye
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
2
Puanları
1
Yaş
37
slm ilğiniz için tşler aktif calıştığım için bos vaktim olmuyo ilğiniz için saolun basarılar dilerim
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
556
Puanları
1
oturdugunuz illerde meslek lıselerınde
verılıo arakdaslar kurslar takıp edın
 

Benzer Konular

Forum istatistikleri

Konular
117,785
Mesajlar
830,221
Kullanıcılar
428,643
Son üye
BerkerPRS

Yeni konular

Üst