Çay makinesi dişi terminal

  • Konbuyu başlatan sama
  • Başlangıç tarihi

sama

Üye
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
67
Puanları
3
Yaş
36
Çay makinesinin dişi terminallerini değiştireceğim yalnız hangisini almam gerekiyor kaç numara almam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz.. 1d, 2d 3d gibi numaralar var bunlardan biri büyük ihtimalle ama hangisi bilmiyorum..
 

paskomya

Profesyonel Üye
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
2,925
Puanları
1,308
Yaş
57
Konum
bodrum
Çay makinesinin dişi terminallerini değiştireceğim yalnız hangisini almam gerekiyor kaç numara almam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz.. 1d, 2d 3d gibi numaralar var bunlardan biri büyük ihtimalle ama hangisi bilmiyorum..
valla ben de bilmiyorum, ne marka var ne model var ne de resim. şimdi hangisini al diyeyim yada alma diyeyim?
 
Konu Sah
sama

sama

Üye
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
67
Puanları
3
Yaş
36
Siyah olan kablo...
 

Ekli dosyalar

  • IMG20210515010057.jpg
    IMG20210515010057.jpg
    79.4 KB · Görüntüleme: 19

paskomya

Profesyonel Üye
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
2,925
Puanları
1,308
Yaş
57
Konum
bodrum
ampul gibi aydınlandım, arkadaş erkek soketlerin olduğu yeri al, git elektrikçiye sana uygun soketi versin, yada alırsın eline kumpası erkek soketi ölçersin elektrikçiye de şu kadar mm dersin. biz buradan nasıl bilelim 1d-2d-3d diye ne ölçü var nede başka bir kriter.
bazen gerçekten üzülüyorum, o kafanızın içindeki beyin denen organa hakaret ediyorsunuz üvey evlat muamelesi yapıyorsunuz. yazık gerçekten çok yazık
 
Konu Sah
sama

sama

Üye
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
67
Puanları
3
Yaş
36
Arkadaş o dediğini yapmayı biz de biliyoruz ama her yer kapalı biliyorsundur umarım. Eğer çay makinesi konusunda tecrübeli isen bilirdin ve cevap verirdin ben de internetten alıp işimi görürdüm. Sen beyni boş ver önce insan ruhuna hitap etmeyi öğren, biliyorsan cevap ver bilmiyorsan çekil kenara...
 

paskomya

Profesyonel Üye
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
2,925
Puanları
1,308
Yaş
57
Konum
bodrum
a benim aklı benden büyük arkadaşım, madem sende beyin var onu neden kullanmıyorsum?
şu kapanma olayını bilmeyen yaratıklardan değiliz
almak istediğin soketin fiyatında seni haberin var mı?
acaba kim 1 veya 2 tanesini sana 1 liraya verir
hangi site sana 1-2 tane gönderir?
tamam ben geri zekalıyım
sen ne kadar gelişmiş zekaya sahipsin?
ben orta öğrenimimi 8 yılda bitirebildim.
şimdi ne diyeyim ben sana?
 

Ar-kur-Tek

Profesyonel Üye
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
1,365
Puanları
558
Yaş
46
Arkadaş o dediğini yapmayı biz de biliyoruz ama her yer kapalı biliyorsundur umarım. Eğer çay makinesi konusunda tecrübeli isen bilirdin ve cevap verirdin ben de internetten alıp işimi görürdüm. Sen beyni boş ver önce insan ruhuna hitap etmeyi öğren, biliyorsan cevap ver bilmiyorsan çekil kenara...
BU kadar celallenmeyin yahu...Sayın @paskomya'nın anlatmak istediğini anlamamışsınız.

Ve aradığınız kablo papucunun adı "Faston tip" Numara olarak değil ağız genişliğinin mm cinsinden ölçüleri vardır.

faston.PNG faston2.PNG .
 
Konu Sah
sama

sama

Üye
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
67
Puanları
3
Yaş
36
Celallenirim çünkü güzelce sorulan bir soruya güzel bir dille yani tam da sizin gibi cevap verilir. Benim beynimden zekamdan sana ne yahu. Belki rahatsızım, belki ilaç kullanıyorum... 🤔😉Cevap için gerçekten teşekkür ederim olayı anladım... 👍🏻İyi bayramlar dilerim...Bu arada zaten ben internetten alınca bir tane almayacağım ki, 50 100 tane alacağım. Her zaman lazım olan bir şey...
 

arkaplan

Profesyonel Üye
Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
5,016
Puanları
1,708
Burada saçma sapan sorular var ki bir müddet sonra sorun yaşanıyor
psikolojik baskı var hissediyorum benim düşüncem

Mantık ile çözümlenecek durumlar
Örnek. Lambam yanmiyor diyor
cevaplar veriliyor
konu sahibinden cevap geliyor elektrikler kesikmış.

Yakın zamanda konu vardı linkini bulamadım.

Kolay gelsin sağlıcakla
 
Son düzenleme:
Konu Sah
sama

sama

Üye
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
67
Puanları
3
Yaş
36
Burada saçma sapan sorular var ki bir müddet sonra sorun yaşanıyor
psikolojik baskı var hissediyorum benim düşüncem

Mantık ile çözümlenecek durumlar
Örnek. Lambam yanmiyor diyor
cevaplar veriliyor
konu sahibinden cevap geliyor elektrikler kesikmış.

Yakın zamanda konu vardı linkini bulamadım.

Kolay gelsin sağlıcakla
Evet demek istediğinizi anladım, psikolojik baskı konusunda haklısınız.. Ama ben de lambam yanmıyor demedim ki 😊... Neyse konu anlaşıldı sayenizde, şimdi araştırıyorum 4,75 mm lik bir ürün bakıyorum.. Çok uzatmayalım size de sayın abimize de (benden büyük, büyük ihtimalle, biz de ne kadar 46 olsak da) hayırlı huzurlu bayramlar dilerim.. 👍🏻🌹
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
116,786
Mesajlar
822,407
Kullanıcılar
425,688
Son üye
Turgay gulcan

Yeni konular

Üst