Merhaba sayın ziyaretçi Kontrolkalemi.Com Otomasyon Forumuna ilk kez giriyorsanız lütfen Buraya tıklayarak üye olun. Foruma daha önceden kayıt olduysanız ve şifrenizi bilmiyorsanız yeni şifre talep etmek için Buraya tıklayınız.

Mıknatısla Elektrik Üretme

Elektrik Genel Kategorisinde ve Yenilenebilir ve Yenilenemez Enerji Kaynakları Forumunda Bulunan Mıknatısla Elektrik Üretme Konusunu Görüntülemektesiniz.

Konu Özeti: Degas Nickli Üyeden Alıntı beyler projeyi kurdum ancak çalıştıramıyorum bana yardım edecek birini arıyorum okmeydanı şişli çağlayan bu çevrelerden birini arıyorum mıknatıslarda anlaması yeterli resimleride koyacağım şimdi akıl verin bana bi :S Yakında olsam bu konuya seninle birlikte kafa yormak ...

 
Toplam 19 sayfadan 10. sayfa BirinciBirinci ... 67891011121314 ... SonuncuSonuncu
Toplam 185 adet sonuçtan 91 ile 100 arası gösteriliyor.
Like Tree50Beğenilenler

Konu: Mıknatısla Elektrik Üretme

  1. #91
    Üye

    Üyelik
    20-11-11
    Mesajlar
    24
    Popülarite
    11

    Varsayılan

    Alıntı Degas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler projeyi kurdum ancak çalıştıramıyorum bana yardım edecek birini arıyorum okmeydanı şişli çağlayan bu çevrelerden birini arıyorum mıknatıslarda anlaması yeterli resimleride koyacağım şimdi akıl verin bana bi :S
    Yakında olsam bu konuya seninle birlikte kafa yormak isterdim. Elektrik bilgin nedir? Benimki sadece lisede öğrendiğimin üstüne ekleyebildiklerimden ibaret. Fakat, konuyu epey araştırdım. Yapılan sistemler, verdiğinden daha fazla enerji alabildiğin bir çeşit trafo gibi... Fakat bazılarının zannettiği gibi yoktan enerji üretilmiyor. Ortamdan, bir enerji alınıyor. Bilimin henüz açıklayamadığı bir enerji alanından...Mıknatıs, sadece bu işe aracılık ediyor.

    Fotoğraflardan pek birşey anlaşılmıyor. Yapacağın sistemin çalışma prensibi hakkında bilgi verirsen, üzerinde fikir yürütebiliriz.


  2. Entes
  3. #92
    Paylaşımcı üye

    Üyelik
    25-06-08
    Yaş
    29
    Mesajlar
    139
    Popülarite
    14

    Varsayılan

    Alıntı Tesla3455 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, mıknatısla elektrik üreten bir üreteç yapıldığını biliyorum. Bedava elektrik üreten bir cihaz yapıldı ve patenti alındı. Yapan da bir Türk. Araştırıp daha detaylı bilgi vereceğim.
    Dünyada pek çok örneği de mevcut.
    Türk mucit basın önünde cihazı çalıştırdı, parçalayıp tanıttı. Vİdeosunu izlemiştim,fakat şimdi bulamıyorum. Patenti uluslararası bir firmaya geçti ise saklanması normaldir. Tesla'nın başına gelenleri bilenler vardır sanırım.

    Enerji yoktan var edilmiyor. Ortamdaki enerjiyi çekiyor mıknatıs... Hangi ortam dersen, bilimin henüz açıklayamadığı bir enerji alanı...
    arkadaşlar buna benzer bir çalışma ingilterede yapıldı.. sadece mıknatısların oluşturduğu manyetik alanla enerji üretiliyor. Yoktan enerji üretilemeyeceği düşünüldüğünde zamanla mıknatısın manyetik özelliği kayboluyor hatta mıknatısın kütlesi ciddi mıktarda azalıyor. o yüzden süreklilik sağlanamıyor.
    aşağıdaki linki inceleyebilirsiniz.

    http://www.fdp.nu/perendev/
    Konu kursatkabakci tarafından (02-01-2012 Saat 12:53 ) değiştirilmiştir. Sebep: ek

  4. #93
    Katılımcı Üye

    Üyelik
    22-06-11
    Mesajlar
    67
    Popülarite
    10

    Varsayılan

    burda amaç mıknatısdan aldığımız itme yada çekme kuvvetini kullanarak dinamo milini çevirmek internetde gördüğümüz perendev gibi birşey yapmadım onların aksine yatay bi sistem yaptım ancak biraz yardıma ihtiyacım var 18 yasındayım lise sondayım biraz tecrübesizim hareketi nasıl taşıyacağımı felan bilemiyorum yani milden gelen hareket ile dışarıdan yaklaştıracagım mıknatısı aşşağı yukarı yaptırabilirsem mesela ben milin bir yerini görmesini istemiyorsam dışardan yaklaştırdığım mıknatısın orda havaya kalkmasını yada geri çekilmesini istiyorsam ne yapabilirim :S biraz anlaşılması güç

  5. #94
    Üye

    Üyelik
    20-11-11
    Mesajlar
    24
    Popülarite
    11

    Varsayılan

    Alıntı Degas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burda amaç mıknatısdan aldığımız itme yada çekme kuvvetini kullanarak dinamo milini çevirmek internetde gördüğümüz perendev gibi birşey yapmadım onların aksine yatay bi sistem yaptım ancak biraz yardıma ihtiyacım var 18 yasındayım lise sondayım biraz tecrübesizim hareketi nasıl taşıyacağımı felan bilemiyorum yani milden gelen hareket ile dışarıdan yaklaştıracagım mıknatısı aşşağı yukarı yaptırabilirsem mesela ben milin bir yerini görmesini istemiyorsam dışardan yaklaştırdığım mıknatısın orda havaya kalkmasını yada geri çekilmesini istiyorsam ne yapabilirim :S biraz anlaşılması güç
    Sadece mıknatıs kullanılarak bir sonuç elde edilebileceğini düşünmüyorum. Elektrik de kullanılması gerek kanımca. Tesla Bobinini inceledin mi? Yapılan tüm sistemler ondan ilham alınarak yapılıyor.

  6. #95
    Katılımcı Üye

    Üyelik
    22-06-11
    Mesajlar
    67
    Popülarite
    10

    Varsayılan

    tesla bobinini biliyorum ancak yapanlar var belki bi hile vardır ilk videolara bakarsan yapanları görüceksin

  7. #96
    Profesyonel Üye

    Üyelik
    24-03-10
    Mesajlar
    350
    Popülarite
    52

    Varsayılan destek

    Sevgili arkadaşlar tartışılan konunun bu forum dışında pekçok yerde tartışıldığına şahit oldum. Bahsi geçen şekilde elektrik üretilirmi üretilmezmi konusuna hiç girmiyorum. Ama bu konuda para kazanılabileceği sonucuna vardım. Değişik şekillerde elektrik üretecek cihazlar yapmaya çalışan arkadaşlara malzeme temin eden bir internet sitesi kurmaya karar verdim. Bunlarla uğraşan veya uğraşmayı düşünen arkadaşların hangi ürünlere ihtiyaç duyduğunu ve bu iş için nekadar para ayırabileceklerini bilmek istiyorum. Bu konuda bilgi aktarırsanız çok memnun olurum.

    NOT: Kişisel olarak ben böyle bir cihazın olmayacağına inanıyorum. Sonradan adımız insanları böyle bir cihazın olacağına inandırıp malzeme satıyora çıkmasın.

    Kolay gelsin............

  8. #97
    Yeni Üye

    Üyelik
    09-11-11
    Yaş
    44
    Mesajlar
    12
    Popülarite
    10

    Varsayılan

    Ben bu konuyu 3 senedir int üzerinden takip ediyorum yurtdışında bunun hazırlanış kitapları hazırlanmış halleride var (ama bana pek güvenilir gelmedi )

  9. #98
    Üye

    Üyelik
    10-10-09
    Yaş
    50
    Mesajlar
    30
    Popülarite
    11

    Varsayılan

    arkadaşlar atladığımız bir şey var hiç birşey sonsuz değildir,buradaki arkadaşlar ve ben verimlilik konusunda bire brden fazla almayı hedefliyoruz yani 12 volt verip kullanılabilir miktarda elektirik almayı yani 1 koyup 3 alamyı hedefliyoruz olmaz demeyin olmaz olmaz. çalışmalarım ve araştırmalarım devam ediyor, bir gün bir yerde ben(yani bizim gibiler) birşeyleri yapacak.ne var yani 1000TL ye mal edeyim 10 TL gideri olsun bana 50 TL kar ettirsin (enerji anlamında) her ay 100 TL elektrik faturası ödeyeceğime 25-30 TL ödesem kötümü olur???

  10. #99
    Üye

    Üyelik
    05-09-07
    Mesajlar
    34
    Popülarite
    12

    Varsayılan

    Konrad Zuse bilgisayar üzerine çalışırken kimse karşı çıkmadımı acaba. Kimse bu iş olmaz demedimi ki şu an bilgisayarlar elimizden düşmüyor.

  11. #100
    Profesyonel Üye

    Üyelik
    23-10-08
    Yaş
    59
    Mesajlar
    2,286
    Popülarite
    72

    Varsayılan

    dişardan güç vermeden miknatısla enerjı üretecek birinin 40 yıl kölesi olurum vermeden almak allaha mahsustur arkadaşlar kişi konu hakkında ınanmıştır saygı duyarım ama benım fikrim yazıktır gunahtır okadar kafa yormak bu işe


 

Bu Konuyu Kaynak Gösterenler (?)


Bu Konunun Etiketleri

Forumdaki Yeni Konuları Eposta İle Takip Edin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220