Arçelik Buzdolabi Yardim

goebel

Üye
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
1
Puanları
1
Merhaba...
Bi konuda acil yardima ihtiyacim var arkadaslar konu hakkinda kimseden bilgi alamiyorum.
Benim 5088 nf arcelik buzdolabim var gecen hafta ariza yapti ve teknik servis komprosör motorunu degistirdi olaylar bundan sonra basladi buzdolabimi ben A+++ sinifi sessiz calisan diye aldim bunu belirteyim.Komprosor deistikten sonra Dolabin calisma suresi cok uzadi devamli calisiyor gibi bide nofrost bolmunden cok ses geliyor artik su kaynatma sesi gibi fokurdsma geliyor. takilan komprosor benim eski komprosorden ufak ve farkliydi ACC marka HXK12AA kodlu bi komprosor takilmis arcelik ibaresi bulunmayan bi urun acaba bu takilan komprosor enerji tuketimini etkilermi bide uzun sure calismasinin ve no frost bolmunden abarti ses gelmesine sebeb olurmu.Dolbima uygun komprosor takilip takilmadini nasil ogrenirim.Musteri hizmetlerini aradim dogru diyor geciyor...
 
arçelik bu konuda sizi memnun etme yoluna gidecektir.kesinlikle aramalısınız
 
kompresör doğru. ancak sesler ve sürekli çalışması gaz şarjı ile ilgili sıkıntılardan kaynaklanabilir. başlıca sebepleri eksik veya fazla gaz şarjı kaynaklı soğutma performansı düşüklüğü sürekli çalışmaya sebep olur. yetersiz vakum ise (gaz şarjı yapmadan önce sistemdeki havanın emilmesi) sesli fokurdamalı çalışmaya sebep olur
 
Kaynak esnasinda borularda olusan capaklarda ses yapar ama sendeki sorun gaz olabilir komp. Giren donus borusunu kontrol et soguk olmasi gerekio arcelik kendi komp. Uretmedi emraco kullanirdi daha onceden aklinda kalmasin saglamdir.yinede icinde kusku warsa yetkili servisi ara bi kontrol yaptr vacum yapilmadiysa o sesi duyarsin

Sent from my GT-N7100 using KontrolKalemi.Com Forumu mobile app
 
Eger gazi likit verilmisse fokurdama sesni duyabilirsinn terazi kullanilmadan sadce manometre ile gaz vermis iseler fazla fazdan veya yetrsizgazdan dolayi uzun calisabilir

KontrolKalemi Mobile ile gönderildi.
 
Merhaba Arkadaşlar
Arçelik i arayın telefonda iyi destek veriyorlar

Bende Arçelik 5195 NF Buzdolabı var aradım arçeliği Ekranda E8 Hatası yazıyordu bana buzdolabını 12 saat fişten çekip bekletip daha sonra yeniden takıp buzdolabını 2 ve -22 C ye ayarlamamı söylediler.

Yani arçelik kendisi her ne kadar iyi olmasada servis hizmeti gayet iyi.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,118
Mesajlar
915,146
Kullanıcılar
449,822
Son üye
hamidettin

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst