Mentor 2 AOP Hatası Hk.

aks_fazli

Üye
Katılım
19 Şub 2009
Mesajlar
132
Puanları
1
Yaş
42
merhaba,Arkadaşlar mentor 2 dc sürücümde sistem çalıştırıldığında sürücü bazen AOP ( armatür akımı açık)hatası vermektedirparametreler ve motor plakasına göre akımlar ve voltajlar normal olmasına karşın sürücü hata vermektedir hata resetlendikten sonra tekrar çalışmaktadır.*Dc motor kömür ve armatür kısmında problem gözükmemekte(FEMSAN SERVİS)*Sürücü Motor arası kablo bağlantıları eksiksiz.Problemin kaynağı belli değil ( en azından ben tespit edemedim) acaba IGBt lerde problemmi var?
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
merhaba,

MentorII AOP hatasına , motordan çekilen akımı algılamadığı zaman düşer.Tristörlerde ( mentorII'nin çıkışı tristördür.), problem olduğunu tahmin etmiyorum.Motorunuz sağlam ise , cihazda problem olabilir.Bu arada cihaz kaç yıldır çalışıyor.Eğer uzun süredir çalışıyor ise güç kartı ve kontrol kartındaki yollarda kavrulmalar olabilir.Eğer isterseniz, onarımında yardımcı olabiliriz.
 
merhaba,Arkadaşlar mentor 2 dc sürücümde sistem çalıştırıldığında sürücü bazen AOP ( armatür akımı açık)hatası vermektedirparametreler ve motor plakasına göre akımlar ve voltajlar normal olmasına karşın sürücü hata vermektedir hata resetlendikten sonra tekrar çalışmaktadır.*Dc motor kömür ve armatür kısmında problem gözükmemekte(FEMSAN SERVİS)*Sürücü Motor arası kablo bağlantıları eksiksiz.Problemin kaynağı belli değil ( en azından ben tespit edemedim) acaba IGBt lerde problemmi var?
AOP(Armatür açık devre) hatası ile bende karşılaştım.Sizin çalışma ortamınızı bilmiyorum Ama biz DC Motor soğutmasını dış ortamdan sağlıyoruz dolayısıyle içerisi sıcak dış ortamdan soğuk hava geldiği için özellikle kış aylarında kollektör üzerinde hafif de olsa nem oluşuyor kömür tozu nemden dolayı kollektörü sarıyor.Kollektör-kömür arasında incecik bir katman oluşuyor. Aralıklarla kollektör yüzeyini zımparalayıp basınçlı hava ile temizliyoruz, kollektör kanallarının arasında biriken kömür tozlarını da ince demir testeresinden yaptığımız aparatlarla açıyoruz.
(Motor sürekli çalıştığında bu problem olmayabilir(sürekli hava sirkülasyonu olduğu için) ama zaman zaman motorların durduğunu ve soğutma fanınında bu duruşlarda kapatıldığını düşünürsek kollektör üzerindeki rutubete engel olunamıyor.)
 

Forum istatistikleri

Konular
128,151
Mesajlar
915,483
Kullanıcılar
449,894
Son üye
Mehmet Denizz

Yeni konular

Geri
Üst