Micromaster 440 Vinç Arızası hakkında yardım

driver devreden cıkarılıp kontaktor ile calıstırıldıgında sıkıntı yasanmıyor. fakat drive devrede iken dedigm gibi birinci kaldırıs tamam. durma tamam .ama kaldıgı yerden ikini kaldırısta yuku dusuruyoruz. Zeybek hocam 5HZ 100% olarak ayarlı parametre bahsettiğiniz dinamik frenleme sanırım.
Fren sisteminde sürücünün digital çıkışı (role)kullanılıyormu?.
 
Son düzenleme:
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Tamer hocam sahada kontrollerini yapacağım peki ne gibi bir durumdur bu . yani kullanılmıyorsa yada kullanılıyorsa ne gibi farklılıklar olur. anladığım kadarıyla sürücü output cıkarmadan frenleme devredısı kalmıyacak
 
Tamer hocam sahada kontrollerini yapacağım peki ne gibi bir durumdur bu . yani kullanılmıyorsa yada kullanılıyorsa ne gibi farklılıklar olur. anladığım kadarıyla sürücü output cıkarmadan frenleme devredısı kalmıyacak
Eğer digital çıkış kullanılıyorsa zeybek hocamın önerilerini uygulayabilirsin.
 
Dırekt kaldırdıgınızda, motor hemen tam tork/kuvvetine ulaşıyor, onun için sorun yok.Drıverde, yol alma suresı ayarladıgınız ACC- hızlanma rampa suresınce suruyorve full devıre ulaşma suresınde yükü kacırabılıyor.
%5 hz derken, mısal verdım, deneme yanılma ıle mu rakamz + veya - deger olabilir.Dınamık frenlemeden bahsetmıyorum.
 
Vinç uygulamalarında ozellikle kancada(kaldırmada) sürücü motoru calistirdiktan sonra hiz referansina ulastiginda kısa bir sure ters yonde dc akim basarak motoru durdurur, o anda balatalı mekanik frene (eldro vs.) komut gondererek yuku onun tutmasını sağlar. Bunun için zeybek ustamizin dedigi gibi sifir hiz limiti, baslangicta yuksek tork uygulama gibi parametrik degerler vardir bütün sürücülerde. Siemens MM440 ta da benzer parametreler vardır ve sizin sorununuz bu parametrelerle(ekte mevcut) alakalı olabilir. Bir de kaldirma icin kullanilan surucu gucleri mutlaka heavy duty guce gore secilmeli ve motor gucunun 1,5-2 katı(sistemin ihtiyac duyduğu mekanik güce göre degişebilir) seçilmesinde fayda vardır.
 

Ekli dosyalar

  • 2016-02-20-20-53-08.png
    2016-02-20-20-53-08.png
    597.3 KB · Görüntüleme: 36
  • 2016-02-20-20-44-07.png
    2016-02-20-20-44-07.png
    749.1 KB · Görüntüleme: 33
1- enkoder gerekli değil olsa çok daha güzel sonuç verir.
2- P1300: 20 olmalı mutlaka
3- Fren açma ve kapamada kaldırıken kaçırıyorsa kazancı artıracaksınız taki motor vibrasyona girene kadar... P1470-72
4- indirmede kaçırma var ise sürelerle oynayın..
5- Bence fren rölesine 5hz yada 10hz gibi frekasnlarda açtırmak uygun değil. mekaniğe yada fren sistemine sürekli gereksiz yük biniyor, ozaman V/f yapın gitsin!!
Eğer siz optimizasyonu iyi yaptıysanız doğrubir cihazda hiçbir zaman buna ihtiyacınız olmayacaktır
elbette sürücü+motor+redüktör 5Tona göre uygun seçildi ise.
 

Forum istatistikleri

Konular
127,949
Mesajlar
913,827
Kullanıcılar
449,595
Son üye
Ferden1011

Yeni konular

Geri
Üst