bisikleti şarj etme

replikim

Üye
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
73
Puanları
1
benim elektirikli bisikletim var ben giderken gazı kestiğimde 48 v 14Ah lık akümün şarj olmasını istiyorum nasıl yapabilirim? hangi motorla ve hangi devreyle ayrıca ek birşeyler gereklimi?
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
abi burda bi sürü resim var hiçbişey anlamadım site ingilizce çeviri yaptım gene anlamadım.Direk yokmu şöyle daha açık olan
 
şimdi bir kaç seyi merak ettim motoruna iki kablomu dört kablomu giriyor.Birde gazı kesdiğin zaman motor hala dönüyormu
 
şimdi bir kaç seyi merak ettim motoruna iki kablomu dört kablomu giriyor.Birde gazı kesdiğin zaman motor hala dönüyormu

Sanırım 4 Kablo giriyor.Ama ilgileneceksen iyice bakabilirim kaç kablo ne nereye giriyor diye.Birde gazı kestiğimde motor aynı hızını koruyor ve çok geç duruyor yani ideal şarj etmek için
 
4 kablo motora giriyorsa şönt veya seri motordur.çok basit bir doğrultma devresi yapman lazım yaklasık 2-3 volt verecek bir devre.Sisteminin giriş voltajını fren lambasından alacaksın.Frene bastıgında motor yastıklarına 2-3 volt verirsen kömür uçlarında hızına göre voltaj çıkacaktır.ve daha çabuk duracaksın.Yalnız motor uçlarında emin ol mıknatıslı motor ise farklı bir yol denemen gerekecek.Birde genelde motorlarda magnetik fren bulunuyor,kablolarınadikkat et motor kablosu zannede bilirsin
 
4 kablo motora giriyorsa şönt veya seri motordur.çok basit bir doğrultma devresi yapman lazım yaklasık 2-3 volt verecek bir devre.Sisteminin giriş voltajını fren lambasından alacaksın.Frene bastıgında motor yastıklarına 2-3 volt verirsen kömür uçlarında hızına göre voltaj çıkacaktır.ve daha çabuk duracaksın.Yalnız motor uçlarında emin ol mıknatıslı motor ise farklı bir yol denemen gerekecek.Birde genelde motorlarda magnetik fren bulunuyor,kablolarınadikkat et motor kablosu zannede bilirsin

yani ben frene bastığımda lamba yanıyorya o yanma sırasında aküye enerjimi verilecek.Çünkü akünün şarj olması için 48 V Dc gerekli 2-3 volt çok etki etmez gibi geliyor bana hem freni sıktığımdamı şarj edecek sadece.Ve freni sıkıncada yavaşlar motor.Motorun içini açmış birisi sırf bobin variçinde manyetik alan ile çalışıyor.mıknatıslıdır herhalde ozaman magnetik fren derken nedir o
 
şu motorun resmini eklermisin

ekobis-maxi-14.jpg



Motorum bu
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,158
Mesajlar
915,525
Kullanıcılar
449,904
Son üye
teknikbilimlers31

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst