aracımdaki elektrik arızasını bulamadım.

vatan55

Üye
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
13
Puanları
1
Yaş
36
Aracımda suan teyip tavan ic aydınlatma bagaj aydınlatması gibi bazı yerlere elektirk gelmiyor sigortalarda motor bölümündekisigorta kutusunda sigortanın birisi erimis degistirdim olmadı ic kısımdaki sigortalrıda kontrol ettim hepsi saglam.
oto elektirginden anlayan arkadaslar varsa yardımlarınızı bekliyorum.
 
Sigorta sağlam olabilir ama sigorta çıkışındaki besleme kablosunun birisi tüm bu çalışmayan ekipmanların beslemesini sağlıyor. Ve bu kablonun bir yerinde ek yapılmış ve bu ek kopmuştur. ÇAlışmayan güç kablolarından herhangi birisini sondan başa doğru (Sigorta kutusuna doğru) takip edip, kusurlu noktayı bulunuz!
 
araç ne marka cihaza bağlatın çıkar burdan bence bu tarz sorulara cevap aramak bana saçma geliyor
 
Hundayı accent milenyum kasa ise grlirken elektirikciye baktırdım sigortalar saglam dedi yarın gel gündüz gözüyle bakarız dedi.amacım burda bilgi paylasımı yaparak sorunu kendim cözmek istiyorum yokmu oto elektirikci aramızda.
 
araç ne marka cihaza bağlatın çıkar burdan bence bu tarz sorulara cevap aramak bana saçma geliyor

bilgisayar yada test cihazları her arızayı göstermez. özellikle elektrik ulaşmayan donanımların hiçbiriniz göstermez yada hepsi arızalı der. ozaman teyp,tavan,iç aydınlatma,bagaj aydınlatma kısımlarını makine arızalı dedi diye değiştirmek gerekir.
 
bilgisayar yada test cihazları her arızayı göstermez. özellikle elektrik ulaşmayan donanımların hiçbiriniz göstermez yada hepsi arızalı der. ozaman teyp,tavan,iç aydınlatma,bagaj aydınlatma kısımlarını makine arızalı dedi diye değiştirmek gerekir.
yorumunuz çok bilinçsiz işi bilmediğinizde belli arabanın markasını ondan sordum mercedes bmw audi wv ise obd cihazı ile nokta atışı yapılıyor .
 
yorumunuz çok bilinçsiz işi bilmediğinizde belli arabanın markasını ondan sordum mercedes bmw audi wv ise obd cihazı ile nokta atışı yapılıyor .[/QUOTE

kablo kopuklarınıda söylüyor diyorsun yani bir elektronik mühendisi olarak öylemi? hangi renk olduğunu yada kopan yeride gösteriyormu ? :D test cihazları ulaşamadığı yada direnci üzerinden gerilimini okuyamadığı her uç birime arızalı der. birde OBD protokolü Canbus haberleşme yapamadığı durumlardada oraya arızalı der. ozaman her kapı switch içerisinde bir canbus entegresi,her tavan lambasında bir canbus entegresi olması gerekir. diyelimki var enerjilerini besleyen kablo kopunca arıza hangisinde nerden bileceksin? ve bu bahsettiğim 2016 sıfır BMW içinde geçerli.
işi bilip bilmediğim konusunda ise benim bilgimi ölçebilecek referans seviyesi nedir? senmisin referans neye göre ölçtün? araçlar ile ilgili yaptığım sistemleri bir sonraki cevabımda videolu olarak paylaşabilirim. senden gelecek cevaba bağlı :)
 
ne kadar araban oldu ne kadar servise gittin orasını bilmiyorum ama az gittiğin ve anlamadığın belli
obd yi bağladığında ekranda araç kodları okursun her kodun karşılığı olarak kontrol etmen gereken yeri nokta atışı olarak görürsün zaten sen yazılanı adamın sorduğunu anlamamıssın bile kesinti tek nokta kaynaklı sigorta yanlış değişmiş demekki sigorta tablasının alt kısmında sıkıntı ben kendi aracımın butun arıza ve hata kodlarını dijital klimasından okuyorum mesala internetten araştırdın sanırım obd yide gel benim sanayideki dukkanda 4 tane var birine yakından bak ;)

adam kendine yeni konu açmamış hala bilmediğin şeyleri benimle tartışmaya çalışıyorsun

https://www.kontrolkalemi.com/forum...tirik-arızasını-bulamadım.105338/#post-663829
 
ne kadar araban oldu ne kadar servise gittin orasını bilmiyorum ama az gittiğin ve anlamadığın belli
obd yi bağladığında ekranda araç kodları okursun her kodun karşılığı olarak kontrol etmen gereken yeri nokta atışı olarak görürsün zaten sen yazılanı adamın sorduğunu anlamamıssın bile kesinti tek nokta kaynaklı sigorta yanlış değişmiş demekki sigorta tablasının alt kısmında sıkıntı ben kendi aracımın butun arıza ve hata kodlarını dijital klimasından okuyorum mesala internetten araştırdın sanırım obd yide gel benim sanayideki dukkanda 4 tane var birine yakından bak ;)

adam kendine yeni konu açmamış hala bilmediğin şeyleri benimle tartışmaya çalışıyorsun

https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/aracjmdaki-elektirik-arızasını-bulamadım.105338/#post-663829





önce bir videoyu izle araçlar ile ilgili bilgimden tatmin olmazsan honda firmasına gönderdiğim videoyu da ekleyim. devir saatine takılma parmak izi ile çalışması otomatik start + cep telefonu ile çalışma kapanma + cam açma kapama , kapı kilitleme açma vs.. donanım + yazılım ını yaptım 2008 yılında. masa üstü OBD üzerinde çalışan birçok aracın arızasını konuşarak ve görüntülü iki dil olarak söyleyen bir cihaz tasarladım video ile yada bizzat gelip yakından bakabilirisin. bindiğin aracın ECU sunu tasarlayabilecek düzeydeyim ama sana o test cihazlarının nokta atışı yapamayacağını anlatamıyorum. farzetki teamviewer programı ile uzaktan 6 bilgisayara bağlantı yapacaksın. bunların hepsi sırası ile birbirine bağlı 220v enerji hattına bağlı ve bazılarının enerji hattı kopuk. teamviewer sana kopuk kablomu var der yoksa uzak bilgisayarla bağlantı kurulamıyormu der? lütfen bu soruyu cevaplarmısın
 
senin hala anlamadığın almışşsın clioyu bi cama devir saati yapmışsın ayrıca biraz daha basarsa arkadaşın kol çıkarakmış Allah korumuş bak ben sana marka veriyorum benim 2000 w210um da bile durum böyle senin clion tabiki vermez
 

Forum istatistikleri

Konular
128,149
Mesajlar
915,467
Kullanıcılar
449,888
Son üye
kalemx

Yeni konular

Geri
Üst