abb acs 101 invertör

start vermeden gelen frekansın yüksek akım çekmesi gibi bir durum oluşturacağını sanmıyorum fakatyinede potu iptal etmek istersen potun sürücüye giriş ucunuda start butonu ile mühürlediğin röleye bağla yada programda bunu yap ozaman analog gerilim gelmemiş olur.. yani start rölesinin normalde açık ucundan geçir analog gerilim ucu olan 2 nolu konnektörü...
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
start vermeden gelen frekansın yüksek akım çekmesi gibi bir durum oluşturacağını sanmıyorum fakatyinede potu iptal etmek istersen potun sürücüye giriş ucunuda start butonu ile mühürlediğin röleye bağla yada programda bunu yap ozaman analog gerilim gelmemiş olur.. yani start rölesinin normalde açık ucundan geçir analog gerilim ucu olan 2 nolu konnektörü...
yanlış anlaşıldım galiba. start vermeden öne akım çekmiyor zaten ama startı verip çektikten sonra (startı mühürlemedim) frekans 0 a iniyor ve motor inverterden yüksek akım çekmeye başlıyor.
 
bir başka deyişle ben sadee startı verdiğide motor enerji çeksin. satrtı veriyorum ve istediğim devire ayarlıyorum. işim bittiğinde elimi starttan çekiyorum. (mühürleme yapmayaağım) ancak starttan çektiğimde motor uçlarında gerlim oluyor ve frekan 0 olduğu için motor yüksek akım çekiyor. elimi starttan çektikten sonra motor uçalrında enerji olmamalı. bu hangi parametrelerden ayarlanabilir acaba?
 
bir başka deyişle ben sadee startı verdiğide motor enerji çeksin. satrtı veriyorum ve istediğim devire ayarlıyorum. işim bittiğinde elimi starttan çekiyorum. (mühürleme yapmayaağım) ancak starttan çektiğimde motor uçlarında gerlim oluyor ve frekan 0 olduğu için motor yüksek akım çekiyor. elimi starttan çektikten sonra motor uçalrında enerji olmamalı. bu hangi parametrelerden ayarlanabilir acaba?

sorun tam olarak nerede bilemiyorum sayın murat kilikli ama start olayı motorun bir yönde döndürülmesi olayı ve potansiyometre ilede sürücünün frekans bilgisi birlikte aktif birlikte pasif durumlarda olduğunda motorun start yokken akım çekmesi durumu olamaz..fakat motor uçlarında gerilim görmeniz normaldir.gerilimolabilir fakat yük olmadığı zaman akım çekemez güç harcayamazsınız..bu dediklerimden sonrada hala akımçekiyor derseniz biraz daha parametreleri kontroletmek gerekli birde nasıl bir devre kurduğunuzuda son haliyle gösterebilirseniz daha yardımcı olabiliriz..
 
arkadaşlar abb sürücülerde her hengi bir arızada role çıkışı almak istiyorum
yardımcı olurmusunuz
 

Forum istatistikleri

Konular
128,108
Mesajlar
915,038
Kullanıcılar
449,808
Son üye
YunusKibar

Yeni konular

Geri
Üst