Tüp Motorlar

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
201
Puanları
1
Yaş
40
arkadaşlar aşagıdaki linkteki tüp motor hakkında bilgi sahibi olan varmı? bu motorlar panjur ve garaj kapısı vs sistemlerde kullanılıyor uzunca bir tüpün içerisinde en başında da kare bir başlık monteli(veya yuvarlak)besleme kablosu buraya giriyor adı motor ama motordan başka herşeye benziyor üzerinde ayar işaretleri var tornavidalı(+ -) şeklinde bir adet uzaktan kumanda kartı var karttan motora bir çıkış var 3 kablolu motor kapıyı aşağı yukarı hareket ettiryor ama hiçbir sınır sivici yok neye göre duruyor anlayamadım geçen yanmış kartıda yakmış motorun boyu 3 metre felan var ama bu tüpün içinde motor ne kadar yer kaplıyor bilmiyorum panjurlar tüpün üzerinde sarılı o tüpü komple değişmişler ben görmedim tabi adamlardanda bilgi alamadım bu motoru anlatacak varmı neye göre sınırda duruyor kartını sorarsanız 2 roleli basit bir kart öyle kapıyı sınırlarda akıma göre felan dururacak bi kartta değil yani bilen varmı acaba saygılar Hualite Tubular Motor YYGL35E
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
teşekkürler sayın yöneticim acaba bu ayar vidaları kontak olarak mı içerden devreyi açıyor bu kontaklar devreyi açmadığı içinmi motor ve kart yandı ki zaten termik vb bişey yok
 
bu motorların iç yapısını şeklini(yani fotoğrafını) bilen varmı acaba
 
Birkaç kez açıp incelediğim oldu (becker, elero, mosel vb markalar) Genellikle yapıları aynıdır ve termik de bulunur, hatalı voltaj ya da bağlantı olmadığı sürece kolay kolay yanması mümkün değil.

Switch kısmında iki sonsuz dişli ve bunlara bağlı switchleri devreye sokan somunlar bulunur. Siz dışarıdan ayar yaparak bu somunların switch'e olan mesafelerini değiştiriyorsunuz, dolayısıyla çalışma aralığını uzatıp kısaltıyorsunuz, limit switchler de voltajı kesiyor, çalışma ayarı bu şekilde..
 
Birkaç kez açıp incelediğim oldu (becker, elero, mosel vb markalar) Genellikle yapıları aynıdır ve termik de bulunur, hatalı voltaj ya da bağlantı olmadığı sürece kolay kolay yanması mümkün değil.

Switch kısmında iki sonsuz dişli ve bunlara bağlı switchleri devreye sokan somunlar bulunur. Siz dışarıdan ayar yaparak bu somunların switch'e olan mesafelerini değiştiriyorsunuz, dolayısıyla çalışma aralığını uzatıp kısaltıyorsunuz, limit switchler de voltajı kesiyor, çalışma ayarı bu şekilde..
çok teşekkürler peki bu motorun(buda elero idi) boyu o uzun tüpün içinde ne kadar yer tutuyor sargı kısmı felan ne kadar benim olmadığı için parçalayamadım bide bunlar sarılıyomu veya tamiri varmı saygılar
 
Birkaç kez açıp incelediğim oldu (becker, elero, mosel vb markalar) Genellikle yapıları aynıdır ve termik de bulunur, hatalı voltaj ya da bağlantı olmadığı sürece kolay kolay yanması mümkün değil.

Switch kısmında iki sonsuz dişli ve bunlara bağlı switchleri devreye sokan somunlar bulunur. Siz dışarıdan ayar yaparak bu somunların switch'e olan mesafelerini değiştiriyorsunuz, dolayısıyla çalışma aralığını uzatıp kısaltıyorsunuz, limit switchler de voltajı kesiyor, çalışma ayarı bu şekilde..

Bu tüp motora 4 adet kablo gidiyor.

1) yukarı sarmak için + uç
2) aşağıya indirmek için + uç
3) nötr
4) toprak

kepenk aşağıya veya yukarıya doğru sararken 1 ve 2. maddedeki uçlarda voltaj oluyor. Mantıken hangi yöne saracak ise o uçta elektrik olması gerekmiyor mu?
 
Bu tüp motora 4 adet kablo gidiyor.

1) yukarı sarmak için + uç
2) aşağıya indirmek için + uç
3) nötr
4) toprak

kepenk aşağıya veya yukarıya doğru sararken 1 ve 2. maddedeki uçlarda voltaj oluyor. Mantıken hangi yöne saracak ise o uçta elektrik olması gerekmiyor mu?

Hayır, o uçlar birbirine seri bağlı iki sargının uçları olduğu için, birine faz verip diğerine dokunduğunuzda çarpılabilirsiniz, dikkat edin.
 
2011 de internet resimli detaylı bilgi erişimi kısıtlı mıydı, bugünümüzden farklımıydı ki? Gayet açık anlaşlır resimler var bu konuda motoru, dişlisi, freni, limit svici vs.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
127,966
Mesajlar
913,961
Kullanıcılar
449,611
Son üye
ramazansanli@

Yeni konular

Geri
Üst